Nevoia de schimbare

Schimbare. Un cuvânt la auzul căruia pulsul începea să-mi crească, iar în căpşorul meu, un milion de întrebări se ciocneau unele de altele până se lăsa cu dureri de cap. Recunosc! Până nu demult, gândul unei schimbări mă speria îngrozitor de fiecare dată. Ştiu, sunt tânără şi se presupune că ar trebui să fiu mai receptivă la astfel de lucruri, însă, în anumite cazuri doar se… presupune.

Mărturisesc că nu puţine au fost momentele în care am simţit că ceva trebuie schimbat. Dar cu toate acestea, nu am luat nicio atitudine. Cred că teama de tot ceea ce înseamnă nou, a fost mai puternică decât voinţa mea de a face o schimbare. Se pare că în viaţă nu este de ajuns să-ţi doreşti, ci mai trebuie şi să munceşti niţeluş. Iar eu nici măcar nu mi-am dat silinţa. M-am lăsat ruşinos în braţele pasivităţii.

Dar ghici ce? Am văzut că schimbarea e bună. Uneori e chiar necesară, alteori face chiar minuni. E ca gură de aer proaspăt, într-o dimineaţă de primăvară. E precum o rază de soare ce se strecoară prin fereastra unei camere obscure. E ploaia răcoroasă într-o zi toridă de vară. E ceea ce cu toţii avem nevoie din când în când.

Poate că o schimbare nu ne face neapărat mai fericiţi, dar cu siguranţă ne îndulceşte viaţa. O schimbare, oricât de mică, are puterea de a ne pune un zâmbet în colţul gurii sau de a ne schimba optica asupra întregii lumi.

Eu am decis să accept schimbarea de care am nevoie. Voi?

2 thoughts on “Nevoia de schimbare

  1. Stef says:

    Eu inca nu am ajuns la stadiul acela. Nu-mi plac schimbarile si nu sunt foarte receptiva la ele. E comfortul mai mare atunci cand cochilia ta e asa cum o stii tu.
    Dar uneori, asa cum ai spus si tu, schimbarile sunt necesare. Altfel…stagnezi. Ramai mereu in acelasi loc, cu aceleasi temeri si indoieli.
    Go for it!:)

Leave a Reply

