Din colecţia momentelor de suflet

579564_446247565462018_432180075_nAm spus în repetate rânduri că sunt dependentă de emoţiile pe care cei din jurul meu mi le oferă. De fapt, acesta a fost şi motivul pentru care am ales să urmez cursurile Facultății de Psihologie. Îmi place să mă înconjor mereu de frumos şi de acele lucruri pe care nu doar că le simţi cum te pătrund, dar  le şi vezi cum îţi modelează judecata, valorile şi principiile după care te ghidezi.

De mult timp îmi doream să întâlnesc oameni care să mă inspire şi care să fie dispuşi să împartă şi altora din experienţele prin care au trecut şi care au contribuit într-un fel sau altul la “construcţia” a ceea ce sunt acum.

Ce nu te învaţă profesorii la şcoală…

… te învaţă “şcoala vieţii”. Mulţi dintre noi gândesc că ne oprim din a învăţa odată cu obţinerea unei diplome, însă adevăratele lecţii sunt cele care vin ambalate în suferinţe, obstacole şi poveştile de viaţă ale oamenilor ce ne ies în cale. Iar faptul că există evenimente precum Caravana “Din Dragoste pentru Femei” organizată de Avon şi Şcoala Mamelor, e cea mai elocventă dovadă.

Am marcat în suflet ziua de 1 Aprilie 2013 ca fiind una dintre cele mai emoţionante şi constructive zile pe care le-am trăit vreodată. Asta pentru că am cunoscut femei a căror gânduri, temeri şi dorinţe le-am putut simţi rezonând cu ale mele.

Timp de mai bine de două ore am ascultat mărturisiri emoţionante care realmente m-au făcut mai bogată nu doar cognitiv, ci şi sufleteşte. Am învăţat că puterea unei femei se găseşte în ea însăşi. Am mai învăţat şi că nu poţi dărui celor dragi zâmbete atâta vreme cât tu, ca femeie, nu eşti fericită şi împlinită.

M-au inspirat poveştile femeilor care în ciuda “căzăturii” dureroase, şi-au scuturat hainele şi au continuat să meargă mai departe. Au admiraţia mea şi acele femei ce au avut curajul de a-şi depăşi condiţia şi de a-şi urma visurile chiar şi la vârsta la care altele şi-ar fi spus că ‘e prea târziu’.

Mi-e greu să rezum în doar câteva cuvinte bucuria şi emoţiile trăite sau lucrurile pe care le-am aflat, însă pot spune că am plecat de acolo mult mai zâmbitoare, mai optimistă şi cu o voinţă şi mai puternică de a atinge culmea pe care vreau să fiu.

sursa foto: Şcoala Mamelor

Leave a Reply

